miércoles, 11 de junio de 2014

PERFORMANCE

Com a última entrada deixarem  per escrit l’experiència viscuda amb la realització de la performance.
El meu grup van representar una  historia d’amor  d’un noi i una noia des de que es coneixien fins a la mort. Al acabar la història començava des del principi , la primera escena pe`r aquesta vegada per anar el noi amb el mòbil no es coneixent i no viuen el seu romans.
La nostra representació era una representació muda amb la qual volíem transmetre emocions i sentiment a partir de la música ambiental i els nostres gestos. Vam escollir diferents classes de música amb diferents ritmes segons el que volíem transmetre en cada escena.  Per altra banda per ajudar a ambientar també vam fer ús de focus de llum per crear un ambient més tènue.
A part del teatre vam incorporar a la nostra representació ombres xineses per  combinar diferents tècniques d’expressió corporal.
Personalment m’ha agradat molt l’experiència de la perfomance. Jo era una de les protagonistes i tot i que al principi estava una mica nerviosa, em va agradar representar l’obra i vaig estar bastant còmode fent-ho.
Considero que ens va quedar bastant be i que vam complir amb el nostre objectiu ja que amb la nostra obra volíem transmetre tristesa i que la gent sentis emocions i tot això ho vam poder apreciar en el públic (unes companyes van acabar plorant fins i tot).

Per últim, també cal dir que estem orgulloses del nostre treball, però que el bon resultat és degut a tot el treball que hi ha hagut darrere, de tots els assajos,moltes hores quedant, preparant materials...  i gràcies a tot això em aconseguit un gran Performance.




No hay comentarios:

Publicar un comentario